– Premie er målet!

av SC community • 27.03.2001
Om ei snau er det klart for 5-mila i NM. Med den formen jeg er i – er jeg fornøyd hvis jeg klarer premie…

Om ei snau er det klart for 5-mila i NM. Med den formen jeg er i – er jeg fornøyd hvis jeg klarer premie…

Formen har ikke blitt bedre den siste tiden. I forrige uke stod jeg telemark i tre dager og gikk på ski i to! – man blir ikke så god form av det.

Klarer jeg premie på den lengste distansen er målet nådd!
På sprinten får vi sette lista noen ørsmå hakk høyere.

Skihilsen

Tor Arne

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • La opp i april – nå er hun gift!

    Hun la opp i april – og hadde én klar plan for livet videre: å gifte seg.
    av Ingeborg Scheve
    21.06.2026
  • Tidligere verdensmester på ski tar overlegent NM-gull i ny idrett

    av Ingeborg Scheve
    21.06.2026
  • Påmeldingen til Skinnarloppet 2027 er nå åpen

    av Leandro Lutz
    21.06.2026
  • Mister VM-kongen, henter tilbake Swix-løper

    av Langrenn.com
    20.06.2026
  • Klæbo fikk ja, Iversen må bli hjemme

    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026